Jag minns sommaren 2008

Den här sommaren tar nog ett av prisen till sommar, inte för att jag vet varför, den hade inget speciellt med sig, eller jo, jag ska inte sitta här och säga att inget hände, för det gjorde det, dock inget som ska tas här.
Jag jobbade som en idiot, träffade nya människor, jag har gått på Telegrafen för första gången, jo den här sommaren tar nog ett av priserna. Det här var även det sista sommarlovet för oss 90:or, det är dock tragiskt, jag menar, vad ska man göra nu?! planen finns där, jag lovar!
Helgen var förövrigt grymt lyckad, den skönaste kommentaren hade min lillasyster dagen efter,

- Du, det var en kille som såg ut som Jason Mraz inne i mitt rum igår och letade efter toaletten, han hade till och med hatt på sig!
- Det var David syrran!,
- Aha, jag trodde att jag drömde.

Nu ska jag försöka tygla min prestationsångest och få ner lite på svenska pappret, önska mig lycka till! (eller vad säger du My?)

"You're my experimental game Just human nature, It's not what good girls do not how they should behave"

Kommentarer
Postat av: mojsan

Jaa, min prestationsångest var hög!

Men jag gick hem och tog en bild som jag själv tagit och som jag tycker om! Så nu är PM:et klart iaf, så det får duga!



Hoppas du fick något skrivet :)

2008-09-01 @ 21:06:29
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0