ibland ska man ta det enkelt;

Idag gjorde jag min bästa jobbintervju som jag gjort (också den enda som jag gjort men det kan man ju snacka om sen) såhär gick den till, Via telefon pratade jag med en vän som precis har köpt en restaurang, han hade liksom tagit förgivet att jag skulle jobba där och idag ringde han.

- Glöm inte att du ska jobba på lördag,
- Nej då, jag vet att jag ska jobba på lördag (lite ironiskt sådär)
- Bra, då ses vi då!
- Vänta! ska jag jobba på lördag!?
- Ja,
- Men jag kan ju inte den resturangen, när ska jag lära mig allt?
- På lördag klockan tre
- Men.. men, vad ska jag ha på mig?
- Något vitt, vi ses på lördag, jag måste sticka!
- Jahaaa!

Det känns ju bra det här, eller? haha komiskt, otroligt komiskt!

Kommentarer
Postat av: Y

Haha! Serious är ju vår bästa sida annars menar du? ^^ Gullet,kom ihåg att du inte får jobba ihjäl dig bara! PÖSS

2008-10-02 @ 00:22:01
URL: http://yjustlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0