Haha, fy fan va bra ja är. Typ..

Här ser ni landets kanske coolaste tjej -ingen annan klär sig fränare än mej' Bär ett sorts "brand" ej second hand jag är ett trevligt fenomen på telegrafen På slaget tre då har jag plötsligt bytt stil börjar skriva SMS på men mobil
Och ganska snart så står det klart det gått iväg från min mobil till alla i Nynäs med stil Det är efterfest på Ellans alltan Så vi kan hångla friskt och dricka Chardonney till tidigt på dan.Sedan spelar vi en schlageromgång och gissar gamla go'a låtar natten lång Och när jag väl fått slag på vår mest folkkära skatt går jag gärna lös på "Främling" eller "Tusen och en natt" Som jag annars aldrig skulle ta i med tång! Men e' re' efterfest då sjuder en annan sång! ohoh ohohoh
wea wea weaa Da'n därpå tillbaks till vardans tristes -för att prova kläder, kanske en ny dress.bara 18 år, galet hår! var den knäppaste ungen, liknade lejonkungen Därefter ska man ut och ta några järn och då kan jag inte längre hålla spjärn! Så det som sker när ingen ser - Det går iväg ett SMS till någon "förortsaderess"
Det är efterfest på Ellans alltan Så vi kan hångla friskt och dricka Chardonney till tidigt på dan.Sedan spelar vi en schlageromgång och gissar gamla go'a låtar natten långOch genast blir jag landets största dansbandsikonsom bara älskar att få sjunga med i "Dansa i Neon"Men som jag aldrig skulle ta i med tång!Men e' re' efterfest då sjuder jag av sång!På telegrafen får man rekordelig så det blir över och en taxi framkörd om man behöver.Men innan dörrens slås igen hör man samma vers igen!det är efterfest på Ellans alltan,Så man kan hångla friskt och dricka Chardonney in på dan.Sedan spelar vi en schlageromgång och gissar gamla go'a låtar natten långOch när jag väl har börjat ja då blir jag "The Man"Kanske Brandsta' City Släckers allra trognaste fanSom jag aldrig skulle ta i med tång!Men e' re' efterfest då sjuder en annan sång!Men e' re' efterfest då sjuder jag av sång


Kommentarer
Postat av: YET

Hörru gullet,look whos back ;)

2008-09-25 @ 23:00:33
URL: http://yjustlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0