Ego?

1. Vad heter du? Ellinor Bäck
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Cornelia
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Det fanns bara Ellinor, om jag blev en kille skulle det bli Tobias
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. Vilken årgång är du? -90
6. Vart bor du? Nynäshamn
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? En gång, till Nynäshamn
9. Vart skulle du vilja bo? Kungsholmen
10. Vilken skolklass? Omvårdnadsprogrammet, sista året
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Ambulans-sjukvårdare

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
170 cm
2. Hårfärg och frisyr? Långa bruna lockar
3. Ögonfärg? Gröna
4. Mest nöjd med? Hela jag äger
4. Minst nöjd med? mina fötter, to big!
6. Skostorlek? 40
7. Glasögon? Nej, ser as bra
8. Har du några piercingar/tatueringar? Ja, i öronen och så täcks höger sida av magen av min sjöjungfru

FAVORITER
1. Filmer? Livet är en schlager, Mamma Mia
2. Låtar? Life on mars David Bowie, i don't wanna miss a thing Aerosmith
3. Årstider? Sommar, jag älskar värme och kroppar utan kläder!
4. Mat/dryck? Fil och flingor/ Pepsi Max
5. Djur? Lejon och tiger
6. Färg? Svart, vit, guld och silver
7. Parfym? Miss Sixty
8. Tv-program? tittar alldeles för mycket på TV
9. Ämne i skolan? Religion
10. Sysselsättning? Glida runt och göra nada

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? min bruna skinjacka
2. Vad använder du just nu för skor? beiga converse
3. Favoritfärg på kläder? svart
4. Favoritmaterial på kläder? jeans, bomull och vct
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? nya skor (fred perry) och toppar och klänningar med paljetter på
6. Favoritaffärer? H&M
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? fem-hundring
8. Favoritmärke? för många

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Helge
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? busskort, nycklar och något annat trevligt
b) Jobbväska just nu? adidas-jacka, armband, smink, tuggummi
c) Handväska eller liknande just nu? plånbok, kalender, tuggummi och massa annat
3. Vad är du beroende av? Pepsi Max och pengar
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lypsyl använder du? försvarets hudsalva
6. Vad tror du på? Mänskligheten
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? jag tror på mig själv
8. Vad köpte du senast? Min fin-fina partykjol
9. Har du nåt husdjur? Ja, Hunden
10. Var bor du? Centralgatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0