Tisdag;



Hur kommer det sig att jag stannar till varje gång jag hör denna reklam? jag älskar den, även fast den vill få oss att dricka mindre, att ta hand om oss. Det är en bra reklam, jag kanske borde lära mig något.... eller inte!?

Vaknade sent, sent sent!! idag, varför kan ja inte bara vakna som normala människor och inte sova bort hela dagen, så vad har jag då hunnit med idag? inget! eftersom jag vaknade sååå sent! skratta inte nu (kl 11:15) sent sent sent!!!!!
För mig är det som att sova bort dagen. men vänta? dagen hade ju inte ens börjat!?
Jag ska vara effektiv, jag har städat mitt rum från topp till tå och nu ska jag ge mig på garderoben, jag blir ett vilddjur, tro mig eller ej.

Kommentarer
Postat av: a

låten är as skön!

2008-10-28 @ 17:26:13
URL: http://fyraminuter.blogg.se/
Postat av: Rebbs

nejmen gud ellis, du sover som en pudl!

2008-10-28 @ 19:29:13
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0