The listlistlitlist

1. Jag har insett att min senaste kyss .. har skapat en del rubriker
2. Jag lyssnar på.. de som är värt min uppmärksamhet
3. Jag pratar.. om allt och ingenting och ibland förstår ingen vad jag pratar om
4. Jag tycker om.. mina vänner. alla alla alla
5. Min bästa vän är.. den som känner sig träffad (ni vet vilka) 
6. Min första riktiga kyss var.. helgalen, inledningen på år 2000
7. Jag avskyr när folk frågar.. för mycket
8. Kärleken är.. något att leva och slåss för
9. Jag gillar att.. umgås med vänner
10. Jag kommer alltid att komma ihåg.. sommaren 2008. Sista sommarlovet
11. Jag är hemligt förälskad i.. Det är ju en hemlighet ju
12. Sist jag grät var.. faktiskt ett tag sen. Känslo kalla människa! 
13. När jag är glad.. Är jag mig själv
14. När jag vaknar på morgonen.. Hoppas jag på lite action under dagen 
15. Innan jag går och lägger mig.. borstar jag tänderna i 8 minuter 
16. Just nu tänker jag på.. Sjukvårdsprovet. för mycket, för påfrestande men dock så intressant! 
17. Idag har jag.. Fikat och pluggat hela dagen med Rewa och Rebbs
18. Inatt ska jag.. Haha, sova? 
19. Imorgon kommer jag.. skriva mvg på Sjukvårdsprovet och inhandla något nytt. 
20. Jag vill verkligen.. Att alla ska vara lyckliga

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, men vänta nu här! Jag känner mig feting träffad som din vän, men ändå vet jag inte alls mycket om den där första kyssen va! 2000-vad sa du!? Åh nej, men vänta, frågar jag för mycket nu? ;) ^^ PÖSS Y

2008-10-15 @ 20:57:38
Postat av: Rebbas

2008-10-16 @ 09:43:46
URL: http://rebbas.blogg.se/
Postat av: Rebbs

i kissed a **** and i liked it, du kommer få leva med detta resten av ditt liv. haha, and that I like :D Oh ja, jag känner mig träffad! :) <3

2008-10-16 @ 09:44:52
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0