Söndag;

Jag är trött, jag känner mig som en vampyr som kommer dö om jag tittar ut och ser solens strålar, Hej solglasögon!

Gårdagen var hur bra som helst. Fick dock en liten oväntad touch, när jag och Natta precis hoppat av tåget på söder får jag ett sms där de frågas om jag kan jobba klockan fem.
 smart som jag är har jag glömt bort att jag har sagt att de bara är att höra av sig så kan jag hoppa in och jobba lite. Smart ellan, smart.
Vi han ändå vara inne några timmar och vi käkade lunch och shoppade lite. Hur mysigt som helst. En del Volleyboll minnen kom upp, som när vi var i Göteborg och smet från våran tränare + lag för att vi ville åka spårvagn, eller den gången Natta blev så arg efter att ett lag kallat oss
horor så hon kastade vatten på motståndarna
Det snackades också mycket om den tiden vi var ett 90- lag, hur kul vi hade, hur vi faktiskt kunde äga en del fast vi ofta var en för lite på planen. Jo, vi hade grymt kul, åren som volleybollspelare!
Vi var ju dock tvungna att åka hem rätt tidigt eftersom jag skulle iväg och springa i 7 timmar utan rast, men de var roligt, musik underhållning och roliga människor,
 jag är nästan säker på att åldrarna sjunker mer och mer. Matilda och Rewa mfl. kom förbi, Matilda spelade i en division för sig och hon fick en Sanfransisco som gjorde henne lite knäsvag haha.
Vid halv ett var alla människor ute och vi städade och jag la mig i en fåtölj i fosterställning och klagade på mina fötter, fin syn! vid halv två var vi klara och jag sprang vidare till telegrafen. Där mötte jag Rewa och Matilda mfl. vi dansade till... I kissed a girl och jag dog. haha
Drack tre cider på två minuter och sen var jag också lite knäsvag, vi gick hem vid tre och jag deckade hemma vid halv fyra. tjaa. det var den lördan de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0