Plugga är bara för pluggisar eller?

Jag och Matilda möttes vid tio i nio hemma hos mig för att gå till centrum och plugga med Rewa, det var förövrigt Rewa idé att träffas så tidigt. Vi kom ner till centrum och jag får ett mess av Rewa, hon hade missat bussen! haha vi dog, vi gick till Jannis och somnade i soffan medans vi käkade frukost, efter en tid kom Rewa och vi började spåna idéer till projektarbetet, det bra bra, det blir jävligt bra!
Vi fick mycket gjort och jag och Rewa blev klara med Etik och Livsfrågor arbetet också, yes vi är pluggisar, bara att inse.
Imorgon blir vi kulturella och åker in till ett museum med klassen, kanske ska man ta sig i kragen och handla ett par byxor eller skor, får se får se får se!
Jag har förövrigt ångest inför Torsdag, halv sju (!) ska vi ha yoga, HALV FUCKING SJU! hej sova!

Efter ett tag kom Mange Schmidts låt "Talar ut" i högtalarna, minnen någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0