Onsdag;

Lite trött bara, jag måste verkligen varit död i morse för jag märkte inte ens när den osmidigaste hunden av dem alla hoppade upp i min säng (usch!) och la sig tvärs över mig, jag vaknade av att jag inte kunde röra mig och tänkte för en sekund att jag var han i Greys anatomi som fastnat i ett sementblock. Så var det som tur inte, bara hunden, den där hunden alltså!
Snart fyller Frida och Rebbs år, ja jag  är optimistisk, då blir det party varje helg, varken dom vill eller inte, det har jag och Rewa bestämt, haha!
jag har också läst i Yvannas blogg att det ska bli någon slags ljusfestival här, värsta stort ju! 

jag funderar på att flytta efter gymnasiet, den här stan är inte stor nog åt mig,
 eller är det så att jag är för stor för stan?



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi alla är för stora för denna stad! haha :D

2008-10-15 @ 21:17:07
URL: http://fyraminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0