I brist på annat och för att Historian precis är klar!

SAKER OM DIG SJÄLV:

1. är du singel? ja
2. är du lycklig?  ja, jag är alltid lycklig
3. är du uttråkad? ja, det är jag också och väldigt ofta
4. är du ledsen?  nej, varför skulle jag vara de?
5. är du italienare?
  haha, kanske ser så ut;
6. är du cooling?  alltid


DITT KÄRLEKSLIV:

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut
2. har du någon gång blivit sårad? jo, kanske
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Tyvärr
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
5. har du strulat med någon under de två senaste månaderna? Det har jag också
6. gillar du någon just nu? jag gillar alltid någon


SENASTE

1. telefonsamtalet du fick? av Tessan, efter det hade brutits när jag ringde henne,
2. personerna/personen du var med? Rebbs
3. roligaste grejen som hänt? Min tatuering!
4. personen du smsade? Yvanna
6. du kramade? Matilda








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0