Fredag;

ja, det är freda baby, har precis skickat ut ett flummigt sms till de älskade tjejerna, nej jag är inte alls hög.
Jag har kommit på att jag har så mycket lättare att skriva ett inlägg om jag är arg på något. kan det vara så att jag liksom går omkring och sparar mig och sen bara smäller det, hoppas inte!


Idag åkte jag nämligen buss till skolan, tyckte redan från början att chauffören verkade lite konstig eftersom han struntade i att kolla på mitt busskort.
Han visste heller inte om han skulle köra häger (ner till centrum) eller vänster (till shell) HÖGER SKA HAN JU FFS!
nere i centrum vid stationen vid konsumparkeringen stannar han bussen och låter oss bli stående
( tyvärr kommer tankar som "bomb under bussen" upp och jag är på väg att skriva ner mitt testamente på ett papper och skicka ut det genom rutan) bussen verkade trasig.
Efter att ett par frågat vänligt,
-kommer vi komma iväg för vi ska med en båt som går fem över? svarade han skrikande
-nej! bussen är trasig och det är inte mitt problem att ni är sena till er båt, då får ni gå om ni har så brottom.
jag blev as rädd och alla gick av bussen.
 Då körde han vidare, alla gick mot Fredsgatan och där hoppade vi på bussen sen igen. Vid Via-skolan stannade han igen efter att han blev arg på en tant som ropade att
hon skulle av och han bara körde förbi viaskolan hållplatsen.
 Han var livsfarlig, så Sl, om ni på något sätt skulle läsa det här,
 akta er för han som körde 854 mot Nickstahöjden som ska vara vid mixs 09:36. Helf!

Kommentarer
Postat av: a

HELF!!!

2008-10-12 @ 11:47:15
URL: http://fyraminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0