Fredag damer och herrar;

Men yes entligen helg, det enda som skulle få mig att inte vilja ha helg nu är PM:et som ska vara klart nästa vecka, jag vet liksom att när denna underbara helg är över kommer jag vara tvungen att lämna in det.
Men men, jag vill ändå ha helg så de kommer nog jämna ut sig tillslut.
Jag fick mitt nya bankomatkort idag, ni vet ett sånt där vip (haha) så man kan handla på internet, snacka om att man har makt med ett sådant, Adam ville att jag skulle boka biljetter till honom, undra vad jag ska säga att jag vill ha för det, en ny bil? ett flygplan eller kanske en resa runt jorden!
självklart är jag en bra vän (jahaja) så jag gör de för att vara snäll, han har föresten tatuerat sig, snygg var den allt!
Imorgon ska ja träffa Natta, vi har inte setts på 1000 år så de ska bli grymt kul, in till stan ska vi allt, hur kul som helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0