A nämen hej

Måndag igen då, vad har hänt egentligen? tiden går super fort och snart är det Höstlov, LOV!
började fundera över praktiken faktiskt,
visst den börjar inte förren efter jullovet men den kommer snart, och hur kommer det att gå då? jag är ju van att jobba mycket och länge, men inte tidigt!
 jag kommer tuppa av haha.
Funderar lite också på vart jag vill vara, Ortopeden har alltid lockat,
 jag tror att det är det enda stället som skulle kunna tillfredsställa mig och mina göra 1000 saker samtidigt behov. Som mamma sa "ja, det var faktiskt du som gav Damp ett namn i den här familjen," ja men det känns ju stabilt.
Tänk att få laga folks trasiga ben hela dagarna och träffa (som jag hoppas) fin-fina idrottsmän med skador. Okey det där argumentet räckte, det blir Ortopeden!

Förövrigt har jag (jag vet att Rewa,Rebbs,Yvanna och Frida kommer småle lite nu) fastnat i Kate Perrys låt I kissed a girl, jo vist, men jag brukar byta ut "girl" mot något annat...
jag måste börja sjunga på nått annat, det här är inte bra!

Kommentarer
Postat av: gissa

haha "I kissed a _ and I liked it

The taste of his cherry tonguestick

I kissed a __ just to try it

I hope my friends don't mind it

It felt so wrong

It felt so right"

2008-10-13 @ 20:42:00
Postat av: Rewis

fyfan Ellis du e snuskig!

2008-10-14 @ 16:10:36
Postat av: Y

Haha!

Postat av: Rebbs

haha, jag måste säga att jag njöt något ordentligt på våran busstur!

2008-10-14 @ 16:37:25
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0