Torsdag,

Sista dagen i skolan idag innan det skön-sköna påsklovet! dagen började lite halv bra med att jag missade Frida på bussen (haha) men jag upptäckte henne fort, TUR DET!
vi kom in till klassrådet och Maria hade fixat en jätte fin tårta till oss, YES jag som inte åt så mkt till frukost!
Vi gick ner till Människan Socialt och kulturellt och tittade på Tillsammans,
"Hellre äta gröt tillsammans än fläskkotlett ensam" 
en as skön film och det var mest jag Rewa och Matilda som skrattade, haha underbar va den iallfall!!
Sen var det "litet påskbord" Ah! för de va de! Skolan, här kommer ett förslag, se till att maten inte tar slut innna klockan halv ett då ni stänger, Brá                (:
Omvårdnaden ängnades åt kuratorn, hur klassen trivs och så,, åh herre gud, men man fick ur sig ett å annat, och de va ok.. åt ännu mer tårta för vi var smarta nog att spara den på morgonen! bra där Op bra där!
                             image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0