Tisdag,

Kvällen hos Rebbs va mysig. Frida blev hur fint sminkad som helst av Yvanna och jag höll på att falla ihop av trött-het flera gånger, men annars, As mysig!
Yvanna kom något senare än oss andra och när hon kom innanför dörren trodde jag inte mina ögon..
HENNES HAND VAR DUBBELT SÅ STOR SOM DEN ANDRA!!
och nu överdriver ja inte, hennes hand hade alltå svullnat upp pga kylan (tror ja) och den såg ut som en vattenfylld ballong!!! FY FAN haha
Va nere på Rotundan idag, ska bli kul att komma in i jobb-ruschen igen, har saknat alla mina kära vänner där nere (:
Innan ja skulle ner till Rotundan gick vi och fikande på jannis, jag Yvanna, Adam och Andre, och sen va ja tvungen att gå,. men dom satt allt kvar när jag kom tillbaka, haha brá..
Imorgon ska Yvanna (och Adam, tror han!) färga mitt hår,, brunt ska de allt bli (som om det inte redan va de!) men de kommer nog bli bra, jag känner mej pepp inför Matildas fest, de kommer bli as braaa!

image82
Längtar inte alls tillbaka, Näh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0