Söndag,

Håkan Hellström får göra mig sällskap, ska hoppa in i duschen strax och sen ska de sovas, i morgon är det skola igen, har inte varit där på tre veckor så det känns som en skolstart på nytt! men som den attans turen jag har lyfter planet på torsda 07:25 så jag behöver inte lida
 så många dagar till, jag bara älskar Gran Canaria, inte bara för att man känner sig lite som hemma där och att jag kan stället utantill utan tanken på en vecka i solen, på en strand ja bara de
 får mig att vilja börja packa redan nu!
Pratade med Farmor där nere i dag, hon lät glad, klart att hin var det svarade hon, det är trettio grader varmt och solen har aldrig varit klarare, yes tänkte jag!

image52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0