Söndag, igår lördag

Det här med att rösta på låtar i melodifestivalen är inte riktigt min grej.
här är min otroligt bra lista som inte har kommit någon vart, men de kan trösta sig med att jag iallfall röstade på dem, eftersom att jag tyckte att de var bäst!
Det började med Alexander.. Den första svalan, jag röstade två gånger (dock på de billiga nummret)
Patrik Isaksson.. Under mitt tunna skin, jag röstede två gånger (det billig nummret igen!)
Igår var det Niklas Strömstet.. jag rösetde på honom tre gånger (också på de billiga nummret) och hur gick det med honom, han kom sist! Fan då!
nu vet jag iallafall vad som är felet, det är inte jag och min dåliga musiksmak, det är SVT som inte låter folk som röstar på det billiga numret att få vara med, jag lovar.. de rälknar inte våra röster, men komigen. Nu ska de pluggas yey, eller inte! en analys av Hjalmar Söderbergs bok Den allvarasamma leken ska vara inlämmnad i morgon och jag har ingen fantasi alls att börja skriva på skiten, men jag får se hur de slutar
Tjingelling to mina Sälar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0