Medicinskgrundkurs

Nu är entligen provet gjort! fy fan va skööönt! nu har man inte allt för mycket att göra på lovet, funderade faktiskt på att skolka denna lektion men en fin röst innom mig sa, bit ihop dum fan och gör provet! och det gjorde jag, inte för att det gick så bra men det blir bra det!
nu har jag bara uppgiften i Medicinskgrundkurs, matten, samhällen och psykologin att plugga på on the LOV, kul liv man har, ja verkligen!

 jag och Rewa hade den skönaste Människan socialt och kulturellt idag för övrigt, vi skulle kolla efter olika grupper i tidningar och vi roade oss med att skriva pratbubblor till allt, på munkarna skrev vi "Ta av dig kjolen" våran lärare måste tycka att vi är mentalt störda, men de är klart, vi gick ju på Gröndalskolan..


Nu ska man ta bussen hem, det blir en rolig färd eller?
Ah, verkligen


image64

Kommentarer
Postat av: rews

man kan inte ha roligare än att låta munkar ta av sig kjolen!

2008-03-19 @ 17:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0