Matilda 18!

Den 27/3 fyllde en mycket kär vän år, nämligen Matilda!! igår hade hon party och det var ett galet party det! men som vanligt blev de as kalas och alla va nöjda när vi senare vid ett halv två gick hem..
Tur att jag har så lovely vänner som följde mig hem. Yvanna, Frida, Andre och Adam, vi satte oss utanför (vid min brevlåda) och pratade om de som bara får nämnas där, hmm..
efter att Frida hade ramlat över sin cykel och jag hade frusit bort mina fötter blev de dax för sällskapet att vandra hemmåt, Har gaaalnda bilder därifrån, men dom kommer upp senare, have fun! 

Kommentarer
Postat av: bea

åh va kul! känns som de är massor som fyller nu

2008-03-29 @ 13:34:36
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0