Måndag,

Okey, efter att lillasyster varit sjuk helgen igenom och att datorn som går fr närvarande att använda står i hennes rum så har jag varit tvungen att låta datorn, allas bloggar och min blogg vara.. men nu är lillasyster påG att bli frisk och jag vågar mig in i hennes rum och kan nu skriva ett inlägg som jag känner på mig kommer bli ett ganska långt!
vad hände i helgen nu då?
i fredas va det tjej-kväll hos Tessan, mycket skratt och en aning skamlösa förslag och fantasier när hennes mormor ringde och frågade om hon ville ha två snygga killar sovande hos henne inatt? (jag kommer ihåg att jag just i denna stunden mumlade något för mig själv att, fan att jag inte tog med mig kläder så jag kunde sova över!?)
jag kommer åxå ihåg att My skrek ut något i form av ett YES!
så här var det:
Tessans mormor har ett par bekanta vars barnbarn, 18 och 20 år, skulle åka till Gotland, smarta som dom är missar dom båten och undrar om någon känner någon som bor i Nynäshamn som skulle kunna tänka sig att låna ut en sovsäck, dom tänkte sova i bilen!?
Efter att Tessan övertygat dom att det är SVINKALLT ute så skulle dom sova hemma hos henne!
oj va syd tänkte vi, men dom skulle bara kolla när nästa båt gick och om den gick mycket senare skulle dom åka hem, fan att båten gick klockan nio på kvällen dagen efter, vi gick inget besök, men men..
Tessan och Anna följde mig hem senare så jag inte skulle råka ut för något olämpligt och de va ja grymt tacksam över!!
På påskafton fick jag och lillasyster ett varsit påskägg av mamma och pappa, mysigt!
pengar, godis, en bok och ett paraply! användbart!!
Boken hette Privat av Carolina Gynning och Alex Schulman, grym bok säger jag bara! läs den!
vi hade mysig middag med påskmat och mamma hade bakat enn citron-maräng paj mums!
sen blev de söndag och jag fick för mig att jag skulle rensa min garderob och det blev gjort! oh herre gud va man kan ha saker i sin garderob, inspirationskällan till detta var Yvanna, hon rensar HELA sitt rum och jag tänkte att så engagerad behöver inte jag vara, garderoben fick räcka och de tog heeeela dagen, men sen när jag var klar kunde man faktiskt gå in i den igen, nu saknas bara en spegel och sen är mitt rum as brá!

På fredag blir det fest hos Matilda, funderade på att skriva ner ett rim som jag kunde läsa men ja har för mycket Björn Gustafsson i hjärnan så de blir bara kopierat skit, jag tror att ja struntar i rimmet, freda, freda, freda ja lääängtar!

Kommentarer
Postat av: Rebbs

Riiing miig, vettja!
;D

2008-03-24 @ 14:59:28
URL: http://rebeccaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0