man hängde ju i ösmo igår,

Var med Tessan, My och Anna och simmade igår, jag och Tessan var effektiva oh simmade 1 km på trettio minuter och när vi hade fem varv kvar kom Anna och My ner i poolen, bra där!
vi lade oss i "mellan bassängen" och T hamnade i bråk med några små äckloga killar, fy fan!
nu har jag träningsvärk i låren och det känns bra. Vi bästemde oss för film-kväll på freda, nice nice nice kycklinbgtallrik på arena och sen film at Tessans place!.
Malin ringde igår, ska ner till Rotundan på tisda och snacka sommar, jag kommer allt vara där nere i sommar, jobb paniken är över!
nu ska man till skolan och göra det svåraste provet hitils i Medicinsk grundekurs, Nervsystemet, jag hoppas på G sen är jag nöjd!
ajajaj, nu börjar låren värka, jag kan inte sitta ens!
PussÍträningsvärken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0