(lång)Fredag,

Vaknade vid halv elva och gjorde hallonsmothie, den bästa frukosten, (receptet har ja skrivit i Yvannas receptbok med recept skrivna av hennes vänner, om det är nån som undrar.)
Nu när jag har varit duktig och dammsugit övervåningen + hallen och trappan upp ska ja hoppa in i duchen och sen klä på mig och fixa mig lite för en kväll hos Tessan, de bli mat, film och massor med godis! och så klart Anna och My! (: lovely!
i morgon är det body jam med klassen och sen är det påsk, jag hoppas att ja får nå fint i mitt påskägg! haha
kollade förövrigt på reprisen (!) av Melodifestivalen, man kan inte se Björn Gustafsson för många gånger!
okey, nu får det vara nog, Tjingelling 

Kommentarer
Postat av: Y

yääääs! Hallonsmooootie.. :D i like!

2008-03-22 @ 16:31:26
URL: http://yjustlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0