Torsdag;

Fikade med Yvanna och Adam igår, de va mysigt, vi åt kladdkaka, glass och annanas, annanassen var godast enligt mig, men sen när började jag ta frukt framför kladdkaka, vad är det som händer!? HELF!
Yvanna blev dock "As social" efter ett tag och hängde med Datorn istället, haha de va galet.
När jag cyklade (trotts min onda fot!?) hem inatt så blev jag nästan attackerad av de äckliga fiskmåsarna som har nått jäv la bo vid ett hus längre ner på gatan, jag vette fan varför de ska vara där för men där hänger dom iallafall, äckliga var dom, flög typ en meter ovanför mitt huvud och flaxade och skrek, usch!

Frida ringde precis, eftersom att jag är handikappad och hon inte, får hon pallra sig hit, men ja tror inte att hon lider så mycket för de, hon kan ju ta fram löpstegen- som Rewa hade sagt;
Idag är det Sweet spot allstar jam på Eneby, ja tror att ja ska åka dit med pappa och lillasyster, kan nog bli rätt kul, nu ska ja städa.
peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0