Sverige, födelsedagar och en pudl

idag är det dax, idag smäller det! idag är det dagen D, med andra ord, det är nu vi ska ta ett djupt andetag och hålla andan för vårt Sverige; Det är inte varje dag man bänkar sig framför Tv:n med pappa, men ikväll är det dax, jag och pappa, tvn och Sverige, kom igen nu Sverige, visa att vi är bättre än Grekland.

Frida, Adet och Yvanna var här på en fika, Frida (lillasyster denna gång) hade bakat en aning goda muffins som vi smaskade i oss, mums säger ja bara!
vi pratade om sommaren, vad är det som händer? Adam är nästa på tur, att sänka Freja står på hans beställning, men som sagt, vi kan ju inte vara med då eftersom vi inte är 18, WTF!!
sen är det Rewa (som jag förövrigt fick mess från för nån timme sen, kan hälsa att hon har de bra och sörplar på pina coladas, dåligt!) sen är det min tur, de undrade vad ja önskade och jag kom fram till en rosa cykel, fil&flingor det räcker för mig, en Pudel också så klart, men de visste dom redan.
Jag kan på något sätt inte låta bli att skämmas för att ja längtar till min födelsedag, jag har två anledningar.
1. Jag fyller 18, man ska inte vänta vid den åldern, man ska ta dagarna som de kommer, Go with the Flow!
2. Då är sommar´n över! 27 Augusti, då har vi gått i skolan en vecka typ, (TREAN!) och det börjar bli höst.. herre gud!

Måste passa på att tala om att jag idag käkade den godaste glassen på länge, den var perfekt gjord, bra där glass-tjejen! LjusChoklad, Blåbärscheesecake och Pannakotta.. ja säger bara Mums!


(Dagens outfit; Blå klänning, svarta leggings, vita tygskor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0