Söndag

skulle jobbat idag egentligen men det var lugnt så jag behövde inte göra det, kändes skönt och efter att Adam messat och frågade om lunch på resturangen fick jag sätta min fot där iallafall, det gjorde dock inte så mycket, jag gillar min resturnag!
Det blev hamburgertallrik med bea och sedan glass i bodarna, Meloooon!

Har inte bloggat på ett tag, det känns dock inge vidare, i onsdags gick färden mot skogarna och till farmor och farfar, jag och Frida badade, solade lite och klippt gräs, farmor han också att klippa mig, haha trodde inte att de skulle bli av men nu är de vita prickarna längst ut borta Yey!

Midsommar var roligt, fest på kvällen med härliga människor, Lisö  for the wind! någon? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0