Skansen i mitt hjärta

Det går inte, jag försöker och försöker och försöker, det är inte så viktigt, de finns andra saker som man måste göra viktigare.. Bla bla bla bla.
Det går inte! Allsång på skansen är kult! när det programmet startar och man hör introt på Stockholm i mitt hjärta tror jag att jag smäller av. Det bästa genom tiderna, Nu är det sommar! som pricken över i så käkade jag jordgubbar och mjölk till middag, ja det är en maträtt (:
Imorgon blir det jobb, ska lärar lillasyster golfen och jag själv ska springa som en tok,
"Vi kommer gå ner 20 kilo i sommar" var Annettes kommentar, haha det lät bra de.

Fick precis ett mess från Yvanna, Galet!
så här stod det:

Shit! Tjejer det här är skithäftigt! Påväg hem från jobbet åkte en polisbil förbi som tappade en svart liten bok. Jag åkte dit och plockade upp var som visade sig vara en polismans eller kvinnas anteckningsbok. Hjälp! Jag känner mig så mäktig! Vad kan stå där i tro? Men..! Bra som jag är ringde jag polisen, de ska snart komma hit och hämta den. Kvinnan på 112 tyckte att jag var asgullig! Haha! Tänk vad jag skulle kunna läsa, synd bara att jag inte vågar ta i den! ;) För tänk annars, det är ju en småstad.. Vi hade vetat allt om alla! till och med jag! Jag har bara sett en två sida (för att undersöka saken och se vem som skulle kunna tänkas vara ägaren), det står liksom nummer namn och allting! Men jag ska inte memorera någonting! Det är läskigt! Då kanske jag åker fast!
Titta inte!! ;)

Det är nu som jag ska tillägga att det var tur för poliserna som tappade den att det var Y som hittade den och inte jag, jag hade kopierat varenda sida och sen sålt dem på Tradera eller något liknande, jag tror att jag dör, Big hittelön till henne hoppas jag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0