sågen 2008

Och nu så var man hemma igen, här kommer dagarna 3/6 och 4/6..

Jag, Rewa, Matilda, My, Anna och Denise möttes upp hemma hos mig vid halv tio tiden, vi hade bestämt oss för att skrämma ettorna som övernattade på sågen, vi tog 848 till sågen 23:02 och började den hemska promenaden, det var den som var värst, det ända som ja kunde säga och koncentrera mig på var "titta inte in i skogen, titta rakt fram.." vi smög i buskar och annat skit och när vi var framme rykte kläderna och jag sprang omkring i en vit klänning, "Vita damen" haha.. My kletade ketchup på händerna och smällde de på rutorna och alla skrek och var tokiga, utom våra kära ettor, jag har aldrig träffat några så coola människor, dom sa ingenting, så tillslut så fick vi gå in och säga "Tjena, vi är här nu" ett gäng lätt förvirade ettor tittade på oss och de hela blev mycket komiskt..
Anna och Matilda freakade loss på dansgolvet (?!) och sen skulle vi hitta vart vi skulle sova, vi hamnade på loftet med Victor och Josef och de va smått galet, ofta man kunde sova, kanske två timmar som mest och Matilda och Victor låg och rabblade parodier på allt från Djungelboken och sagan om ringen till saltkråkan herre gud!
Dagen därpå vaknade vi lite små trötta (haha) och vi gick och käkade frukost utom Victor som sov vidare, honom väckte vi sen med Nationalsången, inte illa att bli väckt på ett sådant sätt (:
vi han med att BADA också, jag trodde att ja skulle spy av frusenhet men de va inte så farligt, rätt skönt faktiskt..
vi käkade pannkakor också och chips.. Vi fick också reda på att det inte är Maria som åker från oss utan Märit, hur ska vi klara oss nu? men ja tror att Maria kommer fixa det här rätt bra!
 sen åkte vi hem, farväl sågen, för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0