Helgen.

Den har vart skön den, en riktig Nynäshamns-Helg..
Började med en glass i hamnen med Matilda och Rewa, jag käkade den nya älsklingen, irish cream "Den smakar alkohol" efter det cyklade jag hem och sen till Rewa och vi solade på hennes balkong, Rebbs kom dit också efter ett tag, hon hade med sig jordgubbar och choklad från chokladhuset, en guldstjärna till henne!
 jag fick allt färg, braaaa där!
efter en stund åkte vi ner till Konsum och mötte upp "The people" Adet, Yvanna, Andre och David, vi handlade mat i stora lass (som alltid) och gick hem till Rewa, vi grillade och hade mys med varma bananer med chokladfyllning och skratt, en och annan gruppkram blev det också!
Sen åkte vi hem och jag och Adet planerade min överraskningsfest, jag ska göra en fest till mig själv alltså? kul!
Lördagen gick åt till att sitta på bussen och tåget till Centralen, Frida fick mig att kasta mig på bussen och spana på Brolle som körde en snabbis innan han skulle vidare till Jönköping, en fin stad BTW.
Idag solade jag, Rewa och Frida at Rewas place, de va mysigt, makaroner och köttbullar käkade vi också, de va mumsigt de,, haha
Har precis kollat på ett program om Zlatan, han är speciell han, gaalet!

image145
Söta människor med lärare i bakgrunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0