håkan, håkan, håkan

Så klart spelade jag in Allsången i Tisdags, eftersom jag trodde att jag skulle jobba men vart en ledig-lyckost så relaxade jag lite med lunch tillsammans med Lillasyster, man kan inte få nog av Konditoriets foccacia!
Håkan var iallafall grymtbra! (bara så att alla vet)
Igår lärde jag Frida jobbet, minigolfen är en av de lättare arbetsuppgifterna så det var inte så komplicerat. Annette tyckte att hon fungerade bra och att hon kommer få jobba lite i sommar, det känns bra, Ellan kirrar biffen liksom!
Idag kom Rewa och Yvanna och hälsade på, De spelade och försökte slå Rebbs rekord men det gick så klart inte! haha
jag fick sluta redan klockan halv fem eftersom att en allt för sur Özkan kom ner till fyra (så klart förlorade Turkiet igår:/)
Imorgon är det hamnfest-förspel, då kommer vi få springa som aldrig förr sa Annette, låter bra de, sa jag!


Kommentarer
Postat av: mojsan

Härliga tider :D

höhö kanske det, ner i hamnen ska vi iallafall ;) Vi kikar nog förbi om du är där på kvällen? Kram

2008-06-26 @ 21:17:11
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0