Ett sommarknä med skrapsår tack!

Jag kan börjar med att varna känsliga tittare, eftersom att jag går Op så tycker jag att sånt här är super coolt.
Käkade på Rotundan igår och efter det åkte jag, Yvanna och Rebbs hem till Rebbs och kollade på Tv, efter ett tag vid halv tolv tiden cyklade ja och Yvanna hem.
Jag såg en underlig fågel sitta vid vattenkanten och Yvanna vände sig om för att kolla på den hon med, då kom den, kurvan, jag tog ut svängen hon cyklade rakt fram, in i mig!
jag vurpade över cykeln och landade mjukt  på gräset, dock hade leggingsen fått sig en fin REWA och knät var "as fint".
Yvanna min ängel ringde Rebbs som fick agera Dr kan komma med sårtvätt och plåster, så det kan gå!

Yvanna! det gör absolut ingenting! leggings kan man alltid köpa nya och jag menar, vi har ju alltid haft ett speciellt band, Blodsband<3, Btw, man kan inte döda en Pudl!



Underbar syn!


Kommentarer
Postat av: Yet

Åh! Puss! LOVE LOVE! <3

2008-06-16 @ 21:23:58
URL: http://yjustlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0