Well-behaved women rarely make history (jessica, bra ord!)

Första dagen på veckan, avklarad, inte för att det var så mycket att jobba för, men det känns ändå rätt okey.. vad hände idag då?
jag och Tessan skulle ha en extra matte-lektion så vi var i skolan klockan tio istället för halv ett (som vi annars börjar, yes.. äntligen kan an säga att man inte har så mycket emot måndagar)
vi var peppade på att ha lite härlig Matte B..
 när vi kom dit fick vi leta efter läraren i tio minuter och sedan blev vi påhoppade av några rektorer eller vad det var för något som frågade om vi kunde visa de nior som hade valt omvårdnad som program runt lite i skolan och prata om just Omvårdnadsprogrammet niorna kommer varje år i januari för att spana in Nynäshamns Gymnasium, klart att vi kunde det, vi skulle ju ha matte igentligen, haha
efter att ha varit mycket flitiga guider (enligt oss själva) jag sa att de bästa med att gå omvårdnad var att när man stod på balkongen i Op-huset, kunde man spana när Byggarna och Elarna gick till sitt hus, haha, är jag tragisk eller?
sedan blev det vanliga lektioner och de roliga tog slut.. inte så jobbigt, men ändå..
när jag kom hem hade mamma ringt och pratat med en läkare om mina benhinnor, jag ska inte träna, och så fick jag en tid på måndag som jag ska kolla benen på, undra hur det här kommer att sluta.
På tisdag är det träning, kommer nog gå på den i allafall. och på onsdag händer inget speciellt sen är det träning på torsdag igen och sen är det fredag jaa, jag gillar Fredagar :)
i helgen är det match och så ska ja på fest hos mina kusiner..
bra vecka bra vecka bra vecka, hoppas jag


Kommentarer
Postat av: Rebbs

du e lite tragisk.. vad gör fredagar så speciella? du kommer inte kunna vara med mig så vad är det roliga? eller kan det vara en lycktstolpe inblandad? kanske är dags för ellarn' att krocka in i en lycktstolpe?

2008-01-23 @ 20:51:12
URL: http://rebeccaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0