Träningen 15/1

Har precis kommit hem från träningen, jag måste erkänna att jag inte är den bästa, (haha)
men efter att jag har haft uppehåll i nästan två och en halv månad så får man faktiskt ta det lungt i början.
Jag ,åste ta tag i det här med träningen, med skor och annat.. jag kan inte gå omlring och ha ont i mina ben hela tiden för det tar som f a n på krafterna!
att det är benhinneinflammation är jag inte säker på, men allt, ALLT pekar på det!
men mitt mål får bli att fixa nya skor, nu när det är match och allt på lördag, laget vill så klart att jag är med, men jag känner att jag måste få träna lite mer först.
Hur gick träningen annars idag?
jag och Hanna var som vanligt där först,, sen kom Anna och när vi gick och hämtade sakerna (nät, bollar och antenner) hade Michis och Natta dykt upp.
Mini-friskis och svettis hade träning innan och så det betyder en hel del stressa om man vill komma igång med träningen så snabbt som möjligt, men vi klarade det faktisktt och nu bestod den kära truppen av:
Ellan, Natta, Amna, Anna, Hanna, Michis och tränare Daniel (alias danne)
vi körde de vanliga med uppvärmning och "inbollning" Natta ville slå lite extra på mig och eftersom att jag tycker att det är nästan det roligaste som finns fick hon så klart göra det!!
sedan fick vi smascha och så körde vi lite diagonalen. Den är grymmt kul att köra!!
jag fick så klart och som vanligt ont i mina ben men jag orkade inte bry mig, efter en timme börjar vi med lite "fin slipning" lite situps, armhävningar, rygglyft och upphopp. efter det var det "kafferep=vatten och knyta skorna) och sen kom Matilda.. hon hade haft möte och kom tjugo minuter innan Natta och Amna var tvungna att gå så vi fortsatte med Diagonalen... sen va träningen över, två timmar med så otroligt rolig Volleyboll!!

Match i helgen mot Puls ett "tantlag" som säkert kommer att droppa massor, så jag hoppas att laget är på tårna.
nu ska de sovas!!

Sälen v.10 med underbara vänner!

Rebbs, Rewa, Frida och Yvanna <3

 

Kommentarer
Postat av: YET

ELARN jag älskar din blogg.. (jag har hittat hit!) keep the inläggs commin! yes snart är det sälen allt.. men du vet du vad jag drömde inatt? haha så stört. kom på det alldles nyss och vart tvungen att tänka efter om det var sant.. jag drömde att du var tillsammans med "flaggstången" haha! + en annan sak (men det kan vi ta sen, det kan tas upp över lite girltalk).. PÖSS PÅ REH! snart åker vi! :D

2008-01-16 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0