Sönda

vaknade klockan elva idag, känns skönt, jätte skönt!
var hemma hos Rebbs igår, Frida och Carro var där också, har inte träffat Carro på länge, kul att se henne!
 vi kollade lite på catwomwen och ja fixade Rebbs hår.. mamma har fått för sig att jag inte får gå hem själv på natten så hon kom och hämtade mig vid tolv-tiden, kändes skönt var hur tröttt som hellst efter matchen, vi spelade bra, dock förlorade vi, eller nää.. vi spelade inte så bra!
hittade min I <3 NY- tröja i garderoben. yes!
image29
idag får vi se vad som händer,, men jag har än så länge hunnit med en prommend i solen med solglasögonen på! (som jag förövrigt har kommit på att det är mitt favorit-plagg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0