Seal, my king, my hero!

Kom iväg till träningen igår iallfall, fick dock sitta på bänken med en kamera i handen och ta massor med kort, men det var som att medvärka det med!
Johan var där igår, har inte sätt honom på flera månader känns det som, men han mådde bra..
vaknade vid nio-tiden, igentligen vetjag inte varför, jag är ju liksom LEDIG idag, YES!!
ska snart gå runt ringvägen med Tessan, sen kanske det blir en fika, yes, igen!
nu ska ja på börja min process med mitt hår, folk kallar mig galen, mamma kallar mig fåfäng, jag kallar mig Ellan, Seal spelas för närvarande, han är grymt bra, i like i like i like!!
ska plugga lite idag också, men det får jag se om jag orkar... det brukar sluta med att man hamnar nere i solariet istället.
Snart Sälen med Girlsen med stort G!! <3
Tjingelling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0