Onsdag

jag tror att världen ska rasa samman, eller kanske gå under, jag kan inte följa med till sälen!!!
mamma och pappa bestämde sig i går, och jag som trodde att vi inte skulle åka och hälsa på
Farmor och Farfar på Gran Canaria det här året, men så ska de bli, as skönt, absolut, men det kommer bli runt veckan som ja åker til sälen, eller nu, som ja skulle ha åkt till sälen, kommer sakan vännerna så otroligt mycket, men vad ska man göra, bara allt fixar sig nu med platser och grejer, men de kommer det nog!
Pratade med the girlsen i går,
 inga galada miner och jag hade ingen lust att berätta det för Frida igentligen, men jag var ju tvungen, hon som hade planerat det så bra!
aja, nu är det iallafall bestämt, jag och lillasyster drar till varmare bräddgrader och vännerna till kallare, ärligt talat ljuger jag om jag skulle säga att jag hällre vill åka till sälen, men det är just det här att där finns alla vänner!
men som farmor och farfar brukar säga,
 eller sa en gång haha. skaffa nya vänner för tillfället om dina riktiga inte finns på plats, får väl finna mig i det och det är ju föresten bara i en vecka!
Voleyboll match på söndag, jag kommer finnas där, men ont högerknä (enligt mig är det benhinorna) men enligt doktor´n är det knät, hmm... klockan ett, yey!!
ikväll ska ja sola med Rewa. nice!

plugga plugga plugga


Tjingelling




image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0