onsdag.

Idag är det flumdag på hög nivå, Vi börjar med att lägga en sovmorgon till helv ett på schemat och sedan kryddar vi med en människan socialt och kulturellt lektion och  efter det en psykologi lektion, båda så klart med läraren med storl L Bida, hon är helt otrolig i dessa lektioner, dock kan ja inte göra klart för mig om hon är bra eller dålig, men det kommer, det lovar jag.
En viss i klassen kan inte vara mer störande en vad hon (hoppsan, det är en hon) redan är, allt flinande, jag är bättre än er-minen och allt annat som bara får mig att vilja skrika. låsa in mig i en bubbla och aldrig mer komma ut, jag  kommer börja drömma mardrömmar om människan, jag LOVAR!

Yvanna ringde idag, missade hennes samtal så ja ringde upp, hon svara med ett.. "jagärfortfarandepåkurs" så snabbt så om man spelade upp hennes röst i slovmotion, skulle det låta som att hon bara babblade på, man skulle fortfarande inte höra någonting, men vad gör det?
hon ringde upp efter 10 min och berättade en sjuk jäkla sak, haha föresten yvanna "lyktstolpen" inte "flaggstången", mycket viktigt att påpeka! haha
det måste det pratas mer om!
ska hem till Yvet i kväll, fika och sleepover med Yvet och Rebecca, myysigt!!
tjingelling
image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0