och i år kan jag bli märkt för livet.

nu när jag ändå är inne på bloggandet kan jag passa på att nämna att jag detta år firar min 18 födelsedag, och med det måste jag göra något galet!
kan hända att jag tar körkort, men som mål just nu ska ja bli märkt för livet, det vill säga tattuera mig.
Jag har alltid velat haft mitt stjärntecken någonstans (haha)
men nu (tror) jag att jag har bestämt mig.. det blir vingar på ryggen, inte stora och maskulina men heller inte små så man inte ser vad det är för något.

image21

Nej  som sagt. inga små vingar.. får se hur det slutar, det är ju ändå åtta månader och arton dagar kvar innan beslutet fattas och jag får bestämma själv Yippie!


image22


Kommentarer
Postat av: J

du borde göra sådär stooora vingar :D:D ASSNYGGT!

2008-01-22 @ 15:29:21
URL: http://stortliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0