Måndag

Börjar klockan halv ett idag, fan va nice tänker du, illa tänker ja!
Matte provet var så klart laggt klockan åtta så jag fick inte en lugn stund, men det var skönt att få det gjort och det gick faktiskt bra!! snälla matteläraren rättade det på plats och jag var över G...
Nu är jag iallafall hemma och ska snart bege mig till sjukhuset, nu är det äntligen en läkare som ska titta på mina benhinnor..
helgen var mysig med middag och "fredagsfika" hemma hos mej med Yvanna, Rebbs och Adam, semlor, (typ de äckligast som finns!, och nu ljuger jag inte)
i lördas kom Eva och farfar hit, vi gjorde mat och spelade spel och i söndas blev det plugg-dag..
Tjingelling

Kommentarer
Postat av: Rebbs

eeeh, dom av asgoooooda!

2008-01-28 @ 21:56:02
URL: http://rebeccaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0