Haha

jag kan ju inte påstå att jag är den bästa bloggaren, inläggen kommer och går som dom vill men en del blir det, jag sitter inte och skriver långa texter om allt-och ingenting, men en del blir det..
andra dagen i skolan idag,
var tröttare idag än va jag var igår när de va första, igår mötte jag Adam, Linus och Jonis i korridoren och får höra en av de skönaste kommentarerna av Jonis, -Nu känner man ju jättemånga här.
Haha, han är rolig han..
 Svenskaläraren fortsätter att vara hel-galen men det är väl hennes charm antar jag.
Vad hände idag då? Jessica klagar på att jag inte bloggar ofta,
 men som sagt inläggen kommer och går som dom vill Jess, det är bara att vänja sig. haha.. engelskan var inställd och matten sköts fram, en viss människa tyckte att de va lite mindre bra..
får se hur det här slutar.. hoppas inte att alla "utbrott" kommer lika ofta som förra terminen.
-man får cancer av kranvatten! Jo tjena!
Människan socialt och kulturellt i morgon, längtar till att Psykologin ska börja.. nu ska de ätas mat,
tjingeling
image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0