Fredag

yes, äntligen fredag!! dagen har sprungit förbi och jag har hunnit med allt och ingenting. Började skolan halv tio med Omvårdnad.. sen var det lunch, psykologi och Medicinsk grundkurs.. sen var dagen slut, jag Rewa och Rebecca gick hem till mig och gjorde det som vi är bäst på.. FIKADE!
hamnade sedan vid datan och kom på intärna skämt om Aror och diggade till Måns- Brother o brother..
sedan försvann dom vid halv sex-tiden och mamma hade gjort en jätte god kycklingpaj som var aaaaas gooood!!
kollade på lets dance. (halva programmet) sedan var det tax att kopla över till Extra Extra, jag älskar det!! tre:an regerar!
sen ringde Frida (yey!) vi pratade om allt från lyktstolpar (!) till ryggont och musikaler.
det tog två timmar och en jäkla massa telefonbytande, Bonden gick iallfall vidare! röstade bara några gånger den här gången..
imorgon är det match! medborgarplatsen klockan 15:45.. nu jäklar!
SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0