Blondin

Nej gud nej, det är inte jag som ska blondera mig, utan Lillasyster min, håller på att färga hennes hår, hoppas att det blir fint annars åker man väl på en rak höger, haha
funderade på det här med blondiner.. (här kanske det ska framgå att jag själv är grymt brunhårig och har inte ens en liten gnutta blont i mitt hår)
.. Det var en gång en blondin och en brunett som gick i skogen, brunetten kollade ner på marken och sa:
- kolla en död fågel!
blondinen kollade upp i himlen (!) och sa:
- vart, vart!?
HAHA garvar lika mycket varje gång som jag tänker på den, näe jag  kommer aldrig att bli blond!

image37
Frida Bäck, alias lillasyster

Kommentarer
Postat av: J

neee blond skaru inte bli :D men en rödtott hade nog varit fint =)

2008-02-01 @ 08:39:53
URL: http://stortliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0