Söndag!

okey, jag medger, ett utropstecken efter söndag är inte precis det första som man skriver, men va fan är man på happy humör så är man!
Spelade match idag, hade ont i benen till och från men jag fixade mig okey iallfall
Vi förlorade, men med en del intärn- bråk, folk på olika possitioner och utan tränare och lagkaptenen Matilda, gick allt åt H-vete rent ut sagt, kan medge att jag känner mej lite små stolt över att jag var den som fixade positionerna på det enda sättet som vi vann, yey! nybliven tränare här!
Var hos kusiner igår nice, börjar bli sjuk så jag är as-trött på kvällen så jag kan medge att jag var sådär lagom social, men de funka!

Nu ska det städas! mitt rum är så där "Ellan stökigt" (vilket innebär att det bara är jag som ser att det är stökigt) det kanske slinker ner en och annan te-droppe också, får se får se!

tjingelling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0