Söndag

och så var det söndag igen, känner mig lite hänig, förkyld och så men det kommer nog gå över, ska till sjukgymnasten i morgon igen tappade bort mina ilägg för skorna så jag måste köpa nya i morgon (palla tapa bort iläggen!)
har fastnat lite för Björn Gustafsson.
 Älskade hans dikt som han läste i melodifestivalen i Göteborg..
När all oro är som bortblåst och försvunnen, när Simba återvänder i Lejonkungen
vad har hänt annars i veckan då?
 jag praoar på den bästa praktikplatsen förövrigt, har Carros helsköna mamma som handledare, händer lite allt möjligt där, underbart.
i helgen då? i fredas var jag hos Sjukgymnasten
När man drar en en replik för att slippa krångla, min pappa är rik vill du hångla?
efter gick jag hem till Matilda och Te- dejtade mysigt där!
gick hem och sov en stund och sen på kvällen färgade lillasyster mitt hår, eller ja, det blev slingor men men..
så, nu är jag en red-hed baby!
det blev lördag och jag fikade på thorssan med Rebbs, Rewa och Yvanna, såg Carro påvägen, vi ska kanske ses i helgen och då ska hennes hår bli mörkare! kollade på melodifestivalen hemma med la famlia, jag röstade faktiskt några gånger, på Ola (haha så klart!) och så fick faktiskt Alexander (någonting) en röst.. bra bra bra.. kul att ingen gick vidare, men vad gjorde det då? sa mamma när jag var påväg att slänga ut telefonen genom fönstret haha..!
nu ska de fixas för morgon dagen, man börjar ju klockan sju.. YEY! (eller inte!)
pussellipuss alla sköningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0