Onsdag

Hemma från Miss Anna nu, hade en sån jäkla tur att mamma va i trakterna och kunde köra hem mig och Rewa, YES!
kom till Anna med 858 runt fem tiden, My missade såklart bussen men vi hittade så bra iaf, jag hade faktiskt varit där två gånger innnan, inte för att jag hittade bättre för det men det löste sig!
När vi kom in kunde vi konstatera att alla hade med sig packning för minst en vecka Undra hur det kommer se ut när jag packar för en vecka till Spanien sen?
vi gick till ica och handlade mat (jag och Tessan gaddade ihop oss och blev "lag hamburgare", medans Anna, My och Rewa blev "lag pizza" ush!)
det kändes som en evighet att gå hem sen med alla kassar, men vi fixade det.. vi är bäst!
(med hjälp av Björn Gustafssons låt till Carina Berg..)
hemma fixade vi maten och jag sminkade Anna på ett sätt som jag snabbt vill glömma och hon hamnade i svår chock när hon såg det HAHA
vi började äta och dricka och när maten var uppäten gick vi och hade "disco" i vardagsrummet, Åh herre gud, tur att det bara va vi där! det hände det ena med det andra och om jag nämner bara några ord blir allt mycket bra, Våran egen body shot, dans till Markoolio, attacker med maskara och Rewa med en värme-påse på huvet...
frammåt natten började vi köra "jag har aldrig" och vi låg deckade till filmen American pie- Naked mile vid ett tiden ännu en gång, åh herre gud!
vi hade en sköning till kväll och jag hoppas verkligen att vi gör det igen, eftersom att Annas bror var så snäll, (haha)

Kommentarer
Postat av: Rewa

kan inte sluta bättre eller va sägeru vodkadrickarn?

2008-02-28 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0