Med solstrålar i ögonen

Godmorgon, har nu konstaterat att jag måste skaffa en rullgardin, det räcker inte att dra för mina vanliga gardiner, vaknade med fin- fina solstrålar i ögonen och då tänkte jag att jag skulle vara duktig och gå upp nu kl 09:11 eftersom att jag måste vända tillbaka dygnet, men vad är det bra för egentligen? det är ingen vaken nu!! bara jag och den där fina solen, jag tror att Majsis (som förövrigt också fortfarande sover) blir mitt promenad offer om en halvtimme, prommenad i solen med en skön låt i öronen, kan de bli bättre?
Var at Rewas igår, vi skulle plugga, Ah! han se Rebbs en stund också, hon verkade må bra, så bra!
men de blev en hel del gjort iallafall och idag beställs bikinis från VS!
time for breakfast!


image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0