Måndag, lov!

hade en sköning morgon och mamma kom hem med mys-frukost! kollade på ett avsnitt av "sjukhuset" som var inspelat och sen var det dax att fixa
 sig för att vi skulle ta en sväng ner till centrum, Lindex var det, skulle kolla om de hade en svart bikini överdel men de va kört, skitfula eller werda!
fick ett mess av Rewa att vi skulle fika, okey!
satt på Thorssan en stund och sedan gick vi vidare (värsta krogrundan) till Jannis konditori och där träffade vi en hel den sköningar och det pratades
 läskiga saker, som spöken och äckel så när jag kóm hem för en stund sen och mamma sa att det blåste kallt i vardagsrummet hoppade jag högt, Spöken!
vi satt på Jannis en stund
(två timmar och en kvart) och sen skulle alla iväg, träna, träna, träna, bra kombination, Jannis först och sen träna.. men va fan, man lever ju bara en gång!
ska in till stan med lillasyster i morgon och kolla på den snyggaste klänningen ever och en bikini,, hoppas att jag hittar det jag söker (:
med rosa naglar på ett svart tangentbord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0