Lördag

kom precis hem, åkte by the way hemmifrån nio i morse och kommer hem nu, åtta timmar senare, kul ;)
 hade en allt för rolig match som höll på i två timmar och en kvart (12:00- 14:15!)
är en aning slut och jag orkar knappt röra mig, orkar inte lyfta ett finger, men man måste ju! till Rebecca ska man snart, men först äta det godast som finns
(kyckling med champinjoner och potatis och grädde och in i ugnen, yey!)
måste peppa mig, leta reda på plattången och hitta kläder, men som alltid, Ellan är en välorganiserad människa så jag vet vad ja ska ha, as bra!
när jag kom hem tittade mamma på mig med en undrande blick,
- Det hänger handukar lite här och var, hur kommer det sig?
svaret..----->Spa-kväll
 igår, kan medge att jag hade velat haft lite mer färg i mitt hår, men jag tycker att RebSecca och ReWbecca gjorde ett as bra jobb och det blev hur fint som hellst! vi hade nyttigheter med frukt och annanas juice mummsigt :)
Yvanna blev brunett (!) och jag fick mycket röda slingor, Rewa klippte lugg (!) och jag gjorde den grymmaste massagen på RebbS haha!!
Frida tävlar ihelgen, klart att de fixar sig för våran stjärna. men men... nu ska det göras nytta!
städa, leta plattång, sminka mig och prata i telefonen samtidigt, kommer gå huur bra som hellst, underbart!

Kommentarer
Postat av: J

du måste ju sätta in ett kort på hur ditt hår blev :D:D!!

2008-02-11 @ 15:50:05
URL: http://stortliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0