en bra dag, så klart det är ju fredag (eller det har blivit lördag!)

började med skola idag, vi hade en lektion, kändes lite onödigt att gå dit, hade järna tagit sovmorgon men det var pankakorna som lockade! pankakor till lunch som sagt, jag kunde få i mig hela sex stycken innan jag sa stopp, det här funkar inte längre!
vidare hemmåt och kollade på inspelningen av kustbevakarna och ssrs, jag gillar han Nisse, en bra kille :D
sedan kom Rebbs hem till mig, vi kollade lite på datan, eller Rebbs kollade, jag packade, en nej två väskor fick jag ihop och två STORA hemtex-påsar med annat skit i haha.
Vi gick vidare med alla pacning till Elins supermysiga lägenhet där vi ska spendera natten.
vi satte oss på tre-tåget och Frida hoppade på två stationer senare, snacket var igång om både det ena och det andra, inte värt att nämna heer, haha
inne i stan kollade vi runt i affärer först och jag hittade min efterllängtade Timbaland tröja som han har designat för h&m!
vi gick och åt på kungshallarna och spanade på lite Free huggs killar, yey!
och sedan började bion klockan nio, mysig, Good luck Chuck!
vi kom hem med 23:52 tåget och nu sitter jag heer framför datorn och Rebbs står i köket för att fixa Te, hon är så underbar den där!
Frida sitter, nej ligger och tittar på tv, jag tror att det är Csi miami, bra bra bra!
pyamasen är också på, hon kör med sin röda sidenpyamas, (till alla boys, as het!)
nu ska de snart drickas te som sagt, jag kommer också krypa in i min nya tröja som jag kommer älska så mycket!
nu är Rebbs klart med tet,vaddåra!?  jag tror att det är något alldeleds speciellt!

tjingelling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0