As bra,

Vaknade med ett ryck i morse, "hey vakna av att någon fönar håret dagen idag eller?".. men det var lika bra det, Majsis skulle ut och jag hade ingen lust egentligen eftersom att det regnade, jaha.. dax att ta på de otroligt fin fina regnkläderna och bege sig ut på prommenad,
 det tog en halv timme, mer orkade jag inte, jag var hungrig.
Fixade mig till ljuva toner av Seal och sprang som en dumfan till bussen,
 alltid, alltdi, sen får jag ändå vänta i typ fem minuter eftersom att jag aldrig kommer ihåg att min klocka går lite fuckt up!
Började dagen med Psykologi, as kul.. eller inte, sen var det lunch med Rebbs i sällskap och sen blev det Människan socialt och kulturellt, yey!
Geriatrik lektionen var en pina som vanligt, ingen luft, inget tänkande, jag förstår inte hur våran skola tänker när vi ska ha lektionen i ett klassrum som är lite stort som mitt rum hemma,
och det är litet!
åkte hem till Rewa efter skolan vi pluggade och kollade i mode-tidningar och sen var det dax att bege sig hemmåt. Cesarsallad ikväll allt, as bra!
jag och mamma checkade precis in filmen Sweney Todd och bestämde oss för att se den någon dag verkar sjukt bra alla Depp- fans!
ihelgen då? på fredag blir det spa-kväll hemma i mitt badrum (antar att Rewa vill spana in Danny i let´s dance också) Håret på mig ska bli mörkrött (tack för inspirationen Jessica!)
och på lördag är det Partii hos Rebbs, yey!
söndag peppning för de två veckorna som kommer, praktik! underbart. eller inte, jag har inte bestämt mig än, det kommer när det kommer,
nu börjar det här inlägget bli ett sånt där som man aldrig orkar läsa men som bara ska finnas där, så jag avrundar, dax att plugga!
Tjingelling!

image38
Sol, värme och underbara ting! jag längtar till Farmor och farfar!


Kommentarer
Postat av: J

Jag tror det kommer bli riktigt snyggt med mörkrött :D!!

2008-02-07 @ 12:46:28
URL: http://stortliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0