Torsdag;

Hej hopp i lingonskogen.
idag har det varit en lugn dag med äcklig lunch och gråten i halsen. Vi började med sjukvård som vi hade till halv elva, jag  och Matilda smet in till tvåorna och snackade lite med Josef som av någon konstig anledning hade KUK skrivet på underarmen med svart spritpenna, moget tvåor, moget!
vi fick korv (!) till lunch och fy fan va ÄCKLIGT det är. Jag hatar korv!!!!!
Efter det åkte vi bussen till Gröndalsskolan och lyssnade på en föreläsning om rattfylleri. Mycket gripande och jag hade gråten i halsen flera gånger, inte nog med att jag verkligen kunde känna med mamman som stod och berättade om sin elva-åriga dotter som hade körts ihjäl av en påverkad människa, utan att jag faktiskt vet en människa, inte alls långt bort som skulle kunna göra samma sak pågrund av sin "allregi" mot alkohol, tragiskt.
Jag gick  vidare hem och tittade på Greys anatomy. Sen ringde Y och jag gick ner till centrum för en fika med henne, rebbs, adam, andré och Frida. Mys-pys. Vi försökte planera lite för nyår. Det ska bli en bra natt detta år.

LovE

Kommentarer
Postat av: R

du gillar visst korv!

2008-12-11 @ 21:29:38
Postat av: EEEEEEEE

Det beror på vilken, R?! ;)

2008-12-16 @ 15:33:37
URL: http://windingroad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0